loading...
عــــــکـــــــس ســیتـــــی
Admin بازدید : 230 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (2)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اریــــــــــــــن در تاریخ 1391/10/22 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلام.مجبور شدم اخرش این شکلی لینکت کنم جانمشکلکشکلک.حالا کو این نظر ما تو وبتشکلک.وبت حرف نداره مثل خودت.ایشالا که همیشه موفق باشی عزیز مهربونشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ارین در تاریخ 1391/10/22 و 3:10 دقیقه ارسال شده است

سلام تکتا جان.خوبی عزیز؟.خیلی وقته از تو بچه ها خبر ندارم.امیده که حال همگیتون خوب باشه جانم.دلم برا همتون تنگ شده.بلاگفا نمیذاره لینکت کنم.عجب سرویس دهنده مزخرفیه که هر بار برا چیزی دبه درمیاره.برا این وقت ندارم به پاش بریزم که وبمو با دلخوشی دنبال کنم!.لینک ازت نداشتم که بیام بهت سر بزنم،از گوگل پیدات کردمشکلک.یادت باشه عزیز،جایی میری نظر بدی،لینکتم بذاری.یا نکنه بلاگفا برا اون قسمتم نمیذاره لینک همچین وبایو بذارین؟!شکلک.دمت چیز،ینی گرم!،خیلی وبت عالی جانمشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 850
  • بازدید سال : 10,881
  • بازدید کلی : 206,713