loading...
عــــــکـــــــس ســیتـــــی
Admin بازدید : 241 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم
عکس های فیلم من مادر هستم

 

فیلم «من مادرهستم» نه درباره خیانت است ، نه درباره زنا و نه نمایش فحشاست . فیلم «من مادرهستم» یک فیلم اخلاقی است که یک نوع سبک زندگی را به چالش می کشد. بنابراین از عده ای که ندیده تحت تاثیر تحریکات پشت پرده، جوسازی ناجوانمردانه ای را علیه فیلم شروع کردند و قضاوتشان را قضاوتی اسلامی تلقی کردند دعوت می کنیم که از فردا به تماشای فیلم بنشینند و بعد از دیدن فیلم نظر بدهند.
سازندگان فیلم «من مادر هستم» معتقدند که شرایط اکران به دلیل تصمیم نادرست یک نهاد دولتی در معرض بحران قرار گرفته است و کسانی که به بقای سینما و حیاتش در این شرایط اعتقاد دارند باید جلوی این تصمیم نادرست بایستند.
فریدون جیرانی (کارگردان)
سیدغلامرضا موسوی(تهیه کننده)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 768
  • بازدید سال : 10,799
  • بازدید کلی : 206,631